Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Miejska Policji w Białymstoku miejsce pracy: Białystok

Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 102134

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku jest winda.

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania administracyjne w celu przyznania pomocy finansowej Policjantom z funduszu mieszkaniowego, równoważników pieniężnych za brak lokalu mieszkalnego, za remont i o przyznaniu lokalu mieszkalnego z zachowaniem dyscypliny finansów publicznych
  • dokonuje naliczeń i przygotowuje w systemie płacowym „pensja” listy wypłat równoważników pieniężnych za remont i za brak lokalu mieszkalnego oraz naliczeń udzielanych pomocy finansowych w celu przekazania do Wydziału Zaopatrzenia, Inwestycji i Remontów KWP w Białymstoku
  • prowadzi dokumentację w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości – książki obiektu budowlanego, dokumentację planowanych konserwacji i bieżących remontów w celu realizacji przepisów prawa budowlanego
  • przygotowuje dane i dokumenty dla Komisji mieszkaniowej, zwołuje posiedzenie Komisji i bierze udział w jej pracach w celu załatwienia spraw związanych z przydziałem i opróżnianiem mieszkań służbowych funkcjonariuszy i emerytów policyjnych
  • prowadzi rejestr mieszkań służbowych, teczki mieszkań służbowych, karty mieszkaniowe funkcjonariuszy, emerytów i rencistów, rejestr przydziału mieszkań służbowych w celach ewidencyjnych
  • inicjuje i bierze udział w przeglądach technicznych eksploatowanych budynków w celu określenia potrzeb remontowych i stanu technicznego nieruchomości
  • opracowuje plany zabezpieczeń środków finansowych w zakresie udzielonych pomocy finansowych na budownictwo mieszkaniowe, wypłat za remonty mieszkań i wypłat równoważników pieniężnych za brak lokalu mieszkalnego w celu właściwego podziału środków

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego do roku doświadczenia w pracy w administracji publicznej
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Policji
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Białymstoku
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 07-07-2022
    Wyświetleń: 158