Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Sokółce miejsce pracy: Sokółka

Komenda Powiatowa Policji w Sokółce
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Sokółka
Ogłoszenie o naborze Nr 105299

Warunki pracy


  • praca wykonywana w warunkach biurowych, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,

  • praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,

  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,

  • brak windy dostosowanej do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,

  • węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),

  • stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku.

Zakres zadań

  • Przygotowuje dokumenty dające podstawę do wydawania decyzji administracyjnych w zakresie uzyskania przez policjanta pomocy mieszkaniowej.
  • Przygotowuje decyzje aministracyjne związane z prawem funkcjonariuszy do pobierania równoważnika za brak lokalu mieszkalnego.
  • Sporządza wykaz policjantów uprawnionych do pobierania równoważnika za brak lokalu mieszkalnego.
  • Nalicza równoważnik pieniężny dla upawnionych policjantów za remont lokalu mieszkalnego oraz prowadzi obowiązującą dokumentację.
  • Sporządza decyzje administracyjne w sprawach przydziału i opróżniania kwater tymczasowych.
  • Prowadzi dokumentację z tytułu najmu lokalu oraz nalicza należności dla najemców lokali mieszkalnych.
  • Wykonuje zadania wynikające z postępowań w przypadku szkód powstałych w majątku jednostki.
  • Prowadzi zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarce materiałowej ewidencję środków trwałych, sprzętu kwaterunkowego, mundurowego, żywnościowego, gospodarczego, remontowo - budowlanego, p.poż., techniki policyjnej i biurowej.
  • Nalicza ryczałty pieniężne na wyżywienie psów służbowych.
  • Przedkłada kierownikowi jednostki wnioski dot. składu osobowego komisji inwentaryzacyjnych.
  • Prowadzi gospodarkę mandatową jednostki w zakresie zaopatrywania, rozdzielania, ewidencji i ostatecznego rozliczania pobranych formularzy mandatów karnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość przepisów ustawy z dn. 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy z dn. 06.04.1990 r. o Policji
  • znajomość zasad rachunkowości
  • umiejętność organizacji pracy własnej, dyspozycyjność, umiejętność współpracy, odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Sokółce
    w firmie: , Wybierz
    Etat Inspektor w firmie: Komenda Powiatowa Policji w Sokółce miejsce pracy: Sokółka 06-01-2023

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 01-09-2022
    Wyświetleń: 148