kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Miejska Policji w Białymstoku miejsce pracy: Białystok
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku jest winda.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne w celu przyznania pomocy finansowej Policjantom z funduszu mieszkaniowego, równoważników pieniężnych za brak lokalu mieszkalnego, za remont i o przyznaniu lokalu mieszkalnego z zachowaniem dyscypliny finansów publicznych
- dokonuje naliczeń i przygotowuje w systemie płacowym „pensja” listy wypłat równoważników pieniężnych za remont i za brak lokalu mieszkalnego oraz naliczeń udzielanych pomocy finansowych w celu przekazania do Wydziału Zaopatrzenia, Inwestycji i Remontów KWP w Białymstoku
- prowadzi dokumentację w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości – książki obiektu budowlanego, dokumentację planowanych konserwacji i bieżących remontów w celu realizacji przepisów prawa budowlanego
- przygotowuje dane i dokumenty dla Komisji mieszkaniowej, zwołuje posiedzenie Komisji i bierze udział w jej pracach w celu załatwienia spraw związanych z przydziałem i opróżnianiem mieszkań służbowych funkcjonariuszy i emerytów policyjnych
- prowadzi rejestr mieszkań służbowych, teczki mieszkań służbowych, karty mieszkaniowe funkcjonariuszy, emerytów i rencistów, rejestr przydziału mieszkań służbowych w celach ewidencyjnych
- inicjuje i bierze udział w przeglądach technicznych eksploatowanych budynków w celu określenia potrzeb remontowych i stanu technicznego nieruchomości
- opracowuje plany zabezpieczeń środków finansowych w zakresie udzielonych pomocy finansowych na budownictwo mieszkaniowe, wypłat za remonty mieszkań i wypłat równoważników pieniężnych za brak lokalu mieszkalnego w celu właściwego podziału środków
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego do roku doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Policji
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Wyświetleń: 266